Bijna... - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Petra Baks - WaarBenJij.nu Bijna... - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Petra Baks - WaarBenJij.nu

Bijna...

Door: petrainverweggistan

Blijf op de hoogte en volg Petra

07 Maart 2011 | Nederland, Gouda

Nog 3 dagen en een paar uurtjes en we zitten eindelijk in het vliegtuig richting Thailand!!! Wat ben ik benieuwd naar het land, de mensen en de cultuur. Voldoet Thailand aan mijn verwachtingen, is het er echt zo mooi, verlies ik mijn hart in Azië (zoals eerder al in Afrika gebeurde? Nog even wachten en dan stijgen we op, weg van het koude Nederland om te worden ondergedompeld in een voor mij nieuwe cultuur...

  • 07 Maart 2011 - 18:16

    Jeroen:

    Er moet natuurlijk na de reis wel een andere foto op de blog. Een Libie foto bij een reis naar Thailand is een beetje uit de richting :-)

  • 07 Maart 2011 - 20:34

    Joke:

    Ben zo blij dat ik mee mag.

  • 08 Maart 2011 - 16:35

    Caroline Hamberg:

    Hoi Petra, Jeroen en Joke
    Ik ben een volleybal- genoot van Joke en wil jullie bijdeze een hele goede reis wensen en ontzettend veel plezier in Thaland . Ga jullie volgen en wacht met spanning op jullie verhalen en avonturen.

  • 08 Maart 2011 - 18:22

    Marianne:

    Wat een leuke pagina! En nog leuker... zo kunnen we jullie volgen!!! Ik wens jullie alledrie een voorspoedige, mooie, indrukwekkende maar vooral ook gezellige vakantie toe. Heel veel plezier!

  • 08 Maart 2011 - 20:50

    Joke Hess:

    Wens jullie een heeeeeele leuke vakantie.
    Groetjes.

  • 08 Maart 2011 - 21:11

    Myron:

    HEEY peet!!!!!

    Ik wil je heeeeeeel veel plezier wensen daar in t verre azie!!!

    ik blijf jullie volgen!!
    En een heleeeeee fijne reis!!

    Liefs,

    Myron

  • 10 Maart 2011 - 08:04

    Ed Baks:

    Zo de grote dag breekt aan, alles is geregeld. En nu jullie drie geweldig genieten.

    XXX

  • 10 Maart 2011 - 10:41

    Coby:

    Lieve Petra (Jeroen, Joke).
    Geniet ervan... en Peet, doe een beetje ZEN op....
    Je weet wel.. OHM..., rust, laat het maar gebeuren... ;-) Lieverd, geniet en ik volg je op je Blog, Coby

  • 11 Maart 2011 - 09:59

    Kansloossss:

    Holaaaa meis,
    pompiedompiedom.....rustig hier joh :-)
    Je bent er al dus ligt nu ongetwijfeld ff lekker te tukken ofzo....vanaf hier nog maar eens: Have fun!!!
    Ik hou je stories in de gaten hoor!
    X

  • 11 Maart 2011 - 10:01

    Kansloosssss:

    Enne.....n.a.v. de briljante reactie van je tante Coby: Mocht je hummende monniken op een cd-tje kunnen pletten, dan hou ik me ff aanbevolen natuurlijk he....ik ben mn Tibetanen best een tikkeltje zat :-))

  • 11 Maart 2011 - 18:16

    Hennie Baks:

    Vanaf mijn iPad, de tsunamie is gelukkig aan jullie voorbij gegaan. Veel plezier.

    Jennes

  • 13 Maart 2011 - 14:50

    Gerrit:

    Weh, hummende monniken op een platje, mmmmmm. Ze hebben juist meestal van die heerlijk uitstekende billen, die ga je toch zeker niet pletten !!!!! Ik hoop dat jullie alle hummende monniken heel kunnen houden en verheug me erg op de verhalen die er ongetwijfeld nu aan zitten te komen ???!!!!! (duurt wel lang hoor, tís al weer zondag) ;-)
    Have fun !!!!!

  • 13 Maart 2011 - 17:34

    Gea:

    Nou,
    Ik weet niet wie die Gerrit is, maar ik heb nog nooit billen aan een monnik kunnen ontdekken, omdat ze altijd ingepakt zijn in die jurkjes.........

    En hij is ook nog errug ongeduldig, jullie zijn net twee dagen daar en dan moeten er al verhalen komen enzo; geduld, beste man. Ze typen als ze daar tijd voor hebben.

    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Petra

De wereld rond is een wens die in vervulling gaat door steeds een klein stukje te doen, dus bij deze neem ik u, als lezer, mee in de wondere wereld van reizen met een lichamelijke beperking!!!

Actief sinds 07 Maart 2011
Verslag gelezen: 557
Totaal aantal bezoekers 12694

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2015 - 31 Augustus 2015

Noorwegen van bikini tot skipak

10 Maart 2011 - 26 Maart 2011

Boedha's, tempels en veel zon

Landen bezocht: