Muziekjes en now the and is near... - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Petra Baks - WaarBenJij.nu Muziekjes en now the and is near... - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Petra Baks - WaarBenJij.nu

Muziekjes en now the and is near...

Door: petrainverweggistan

Blijf op de hoogte en volg Petra

25 Maart 2011 | Thailand, Hua Hin

Maar weer eens heerlijk uitgeslapen, de dagen beginnen steeds regenachtig, dus heeft het weinig zin om heel vroeg op te staan! Om 11 uur kwam de kleermarker en de pakken zijn af. Nog even met hem staan praten, hij is net vader geworden van zijn eerste zoontje... Hierna maar weer gelezen. Gelukkig klaar het weer rond het middaguur weer wat op, zodat Joke en ik hebben besloten om als die hards te gaan zwemmen in het ijswater. Na een half uurtje hadden we er wel genoeg van en zijn we gaan douchen en aankleden. Natuurlijk was het toen tijd voor een tukkie, waardoor we uiteindelijk rond 7 uur riching centrum gingen om iets te eten. We zijn uiteindelijk bij een Mexicaan beland, waar het eten erg goed te doen was. Joke en ik wilde toch nog eenmaal de markt over, stel je voor dat we net dat ene kraampje hadden gemist, Jeroen had het echt wel gezien en is terug naar het appartement gegaan. Vanwege het buiten roken hoorde we de avond ervoor iemand steeds slechter gaan zingen, dus na het rondje markt zijn we gaan kijken of we misschien de karaokebar zouden kunnen vinden, maar helaas. Jeroen was binnen een film aan het kijken en wij hebben met muziek, een drankje en heel veel sigaretten ons prima vermaakt...

Vandaag is het inpakdag. Met Michael Buble - Home op de achtergrond en het concert van Pokomotions pakt het best lekker in. We hebben besloten zo lang mogelijk in pyama te blijven, want de reiskleren zijn wel erg warm. Tot op heden passen de souveniers nog in de tassen, al laat ik de helft van mijn meegenomen bagage hier maar achter. Helaas is het weer slecht en regenachtig. Pannida komt strakjes nog even gedag zeggen en ik denk dat Fonn (de huishoudster) nog langs komt voor de eindinspectie. Vanmiddag worden we om half 5 door de taxi opgehaald om vervolgens om 23.59 de lucht in te gaan...

Het zit erop! De vakantie is fantastisch geweest en we hebben veel gezien, maar ook heerlijk niets gedaan. Thailand is prachtig en absoluut de moeite waard, de olifantjes blijven allemaal waar ze horen, want zo groot is mijn tuin dan toch ook weer niet... Aan al het goede komt een einde en morgen om half 6 in de morgen (zugd, zo vroeg!!!) landen we op Schiphol. Geen gedoe meer met omrekentabellen, tijdsverschil en koude douches... Het gewone leven gaat weer beginnen?!

Lieve lezers, badankt voor alle lieve en leuke reacties, wij hebben ervan genoten om jullie op de hoogte te houden dmv deze blog, we zien jullie allemaal heel snel. Mits Joke van de knopjes in het vliegtuig af blijft ;)...

Sawadee Krap,

Jeroen, Joke en Petra

• 25 Maart 2011 - 09:09

Kansloossss:

Hey liefuh meissies en Joen,
    Ik heb echt onwijs genoten van jullie stories en het volgen van alle belevenissen.....
    Voor jullie misschien minder fijn, maar ik vind het fijn dat jullie strakkies weer veilig voet op Nederlandse bodem gaan zetten hoor!!!
    Ik hoop dat het lenteweer van de afgelopen week een beetje aan zal houden, dan is het net ff minder depri wennen hier :-)
    Vanaf hier alvast een hele fijne reis naar huis en zie jullie snel!!!

Kusssiessssssssss

• 25 Maart 2011 - 09:14

Kansloossss:

Enne.....whaaaaaaaaaaaaa Peet, ga je weer allemaal spullen achterlaten daar om ruimte in je koffer te creeeren?
    Ik wed alvast voor een euro of wat dat alles zoals gewoonlijk alsnog mee naar huis komt....grijnssssssss

• 27 Maart 2011 - 13:22

Volleybal-caro:

Heb genoten van jullie verhalen en belevenissen, hoop dat het weer in Holland jullie zal bevallen.
    Wij hebben niet zoveel regen gezien, en de zon is heerlijk ( niet te warm )
    De muggen zijn hier ook al weer in aantocht ( helaas )
    Goede reis gehad hoop ik, en Jook tot vrijdag.
    De hartelijke groeten van mij en wie weet tot ziens bij een concert van jullie :-) GR Caroline