Aftellen - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Petra Baks - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Petra Baks - WaarBenJij.nu

Aftellen

Blijf op de hoogte en volg Petra

14 Augustus 2015 | Nederland, Gouda

De koffer zit overvol, in Noorwegen kan het vriezen en dooien. Dus van bikini tot skipak het gaat allemaal mee! Een voordeel van een busreis is dat de chauffeur steeds je koffer in en uit de bus sjouwt en ik alleen heel naief hoef te wijzen naar de juiste kamer. Obi heeft zojuist het laatste lege plekje ingenomen al denk ik niet dat hij blij wordt als hij meegaat.

Ik ben gezegend met een collega die al enige jaren een Noorwegen fan is. Van de week kreeg ik professioneel commentaar op ons georganiseerde reisprogramma en bekroop mij het gevoel dat ipv een enorme lees en middagsdutjes vakantie ik flink aan de bak moet om alles binnen de gestelde tijd te gaan doen, zien en beleven. Gelukkig heeft zij vast de foto's die ik mis omdat ik net de andere kant op kijk ;). Vanavond nog een app of ik mijn zonnebrand, verrekijker en plattegrond bij me heb, dat zijn nou net de drie dingen die nog ergens in huis verstopt liggen en nog enige uren professioneel zoekwerk vergen... #zucht

Nog een kleine 30 uur voor de bus klaarstaat en het avontuur kan gaan beginnen... En iedereen die mij kent weet dat er in die 30 uur, ondanks de ingepakte koffer, nog heel wat moet gebeuren...

• 15 Augustus 2015 - 17:06

Wil:

Dat wordt genieten: vorige jaar in Noorwegen een topvakantie beleefd met ongelofelijk mooie natuur/avonturen.

• 15 Augustus 2015 - 17:20

Gerrie:

Heel veel plezier en mooie ervaringen gewenst!
    Xxx

• 16 Augustus 2015 - 00:04

Florida:

Geniet ervan! Doe de groeten aan je pa en ma.

Groeten uit Florida van ons

• 17 Augustus 2015 - 04:02

Florida:

En en en ???? Wat zijn de eerste indrukken van Noorwegen ?